Institut za preduzetništvo i ekonomski razvoj (IPER) realizuje niz obuka u periodu septembar-novembar 2019. godine sa ciljem unapređenja poslovnih vještina stvaraoca iz oblasti kulturnih i kreativnih industrija. U nastavku pogledajte detalje o prvoj obuci.
TEMA:
Kako kreirati brend
PREDAVAČ:
Ljiljana Burzan Nikolić
CILJNA GRUPA:
Stvaraoci iz oblasti kulturnih i kreativnih industrija iz sledećih sektora:
- Muzeji, biblioteke i baština
- Muzika, vizuelne i izvođačke umjetnosti
- Dizajn
- Film
- Fotografija
- Arhitektura
- Računarski programi i igre
- Elektronski mediji
- Izdavaštvo
- Oglašavanje i tržišne komunikacije
- Umjetnički i tradicionalni zanati
SADRŽAJ OBUKE:
- Osnovne informacije o tržištu
- Šta je marketing i koji su mu postulati
- Šta je proizvod u marketing miksu
- Šta je to marketing kratkovidost i kako je izbjeći
- Kako teče proces prihvatanja proizvoda
- Šta je, a šta nije brend
- Koje su to strategije brendinga
- Šta je potrebno da bi prozvod postao brend
- Šta je i zašto je važno emocionalno brendiranje
- Šta je komunikacija i koji su kanali komunikacije
- Kako se komunicira brend
- Na šta sve treba obratiti pažnju prilikom komuniciranja brenda
VRIJEME:
- i 25. septembar 2019. godine od 16:00 do 20:00h,
MJESTO:
Kralja Nikole 27a – IV sprat, PC Čelebić, Podgorica
PRIJAVA:
Prijave slati na iper@t-com.me do 20. septembra 2019. godine do 12h
Broj mjesta je ograničen!
Obuke su besplatne i realizuju se u sklopu projekta „Razvoj kulturnih i kreativnih industrija kao dio održivog ekonomskog sektora u Crnoj Gori“ koji je podržan od strane Međunarodnog fonda za kulturnu raznolikost UNESCO.