Institut za preduzetništvo i ekonomski razvoj (IPER) realizuje niz obuka u periodu septembar-novembar 2019. godine sa ciljem unapređenja poslovnih vještina stvaraoca iz oblasti kulturnih i kreativnih industrija. U nastavku pogledajte detalje o predstojećoj obuci.

TEMA:

Digitalni marketing i promocija na društvenim mrežama

PREDAVAČ:

Stefan Aleksić

CILJNA GRUPA:

Stvaraoci iz oblasti kulturnih i kreativnih industrija iz sledećih sektora:

  • Muzeji, biblioteke i baština
  • Muzika, vizuelne i izvođačke umjetnosti
  • Dizajn
  • Film
  • Fotografija
  • Arhitektura
  • Računarski programi i igre
  • Elektronski mediji
  • Izdavaštvo
  • Oglašavanje i tržišne komunikacije
  • Umjetnički i tradicionalni zanati

SADRŽAJ OBUKE:

  • Odnos marketinga i ekonomije
  • Kako digitalni marketing utiče na brend i potrošače
  • Promocija brenda na društvenim mrežama
  • Kreiranje strategije nastupa na društvenim mrežama
  • Način uvezivanja svih segmenata digitalnog marketinga u cilju promocije i prepoznatljivosti brenda

VRIJEME:

  1. i 13. novembar 2019. godine od 16:00 do 20:00h,

MJESTO:

Kralja Nikole 27a – IV sprat, PC Čelebić, Podgorica

PRIJAVA:

Prijave slati na iper@t-com.me do 8. novembra 2019. godine do 12h

 

Broj mjesta je ograničen!

 

Obuke se realizuju u sklopu projekta „Razvoj kulturnih i kreativnih industrija kao dio održivog ekonomskog sektora u Crnoj Gori“ koji je podržan od strane Međunarodnog fonda za kulturnu raznolikost UNESCO.