Institut za preduzetništvo i ekonomski razvoj (IPER) realizuje niz obuka u periodu septembar-novembar 2019. godine sa ciljem unapređenja poslovnih vještina stvaraoca iz oblasti kulturnih i kreativnih industrija. U nastavku pogledajte detalje o predstojećoj obuci.
TEMA:
Digitalni marketing i promocija na društvenim mrežama
PREDAVAČ:
Stefan Aleksić
CILJNA GRUPA:
Stvaraoci iz oblasti kulturnih i kreativnih industrija iz sledećih sektora:
- Muzeji, biblioteke i baština
- Muzika, vizuelne i izvođačke umjetnosti
- Dizajn
- Film
- Fotografija
- Arhitektura
- Računarski programi i igre
- Elektronski mediji
- Izdavaštvo
- Oglašavanje i tržišne komunikacije
- Umjetnički i tradicionalni zanati
SADRŽAJ OBUKE:
- Odnos marketinga i ekonomije
- Kako digitalni marketing utiče na brend i potrošače
- Promocija brenda na društvenim mrežama
- Kreiranje strategije nastupa na društvenim mrežama
- Način uvezivanja svih segmenata digitalnog marketinga u cilju promocije i prepoznatljivosti brenda
VRIJEME:
- i 13. novembar 2019. godine od 16:00 do 20:00h,
MJESTO:
Kralja Nikole 27a – IV sprat, PC Čelebić, Podgorica
PRIJAVA:
Prijave slati na iper@t-com.me do 8. novembra 2019. godine do 12h
Broj mjesta je ograničen!
Obuke se realizuju u sklopu projekta „Razvoj kulturnih i kreativnih industrija kao dio održivog ekonomskog sektora u Crnoj Gori“ koji je podržan od strane Međunarodnog fonda za kulturnu raznolikost UNESCO.